Pages

6.21.2010

HAPPY..happy..HAPPY..happy...

Better late than never kan?? hihihi...So di sini Eriem n Ibu nak ucapkan

HAPPY BELATED BIRTHDAY
to

MOHD ZUL-WAQAR MOHD TOHID...

Birthday ayah yang ke-28 pd 18-06-2010...celebration? xde laa..hadiah?? ermmm ayah demand tinggi sgt..so kena kumpul2 celebrations dulu, br bleh kasi 1 hadiah..bleh gitu?? ahahaha..oh ya, masa birthday ayah, ibu dapat hadiah..ahaha..masa buat birthday party eriem hari tu, blender ibu rosak..so, ayah hadiahkan ibu food processor..dgn alasan.."birthday ayah, ayah belikan ibu food processor supaya ibu sentiasa dapat masak masakan yang sedap2 untuk ayah" ahahaha...apa2 pun..thanx ayah!!

Ibu n eriem doakan semoga ayah panjang umur, dimurahkan rezeki dan mendapat kecemerlangan di dunia dan di akhirat...semoga dgn pertambahan usia ini, maka makin bertambah ibadat kita pd yang Esa..

dan Eriem juga nak wish kan..
HAPPY FATHER'S DAY UNTUK AYAH!!
you r the best daddy ever for Eriem!! Semoga Ayah dapat mendidik Eriem menjadi insan yang berguna dunia dan akhirat..dan menjadi contoh yang terbaik buat Eriem...Eriem sayang ayah...

dan xlupa juga ucapan
SELAMAT HARI BAPA kepada abah di Klang, En. Mohd Tohid...Jasa mu mendidik anak2 tidak mampu kami balas..terima kasih abah!!

dan kepada semua abang2 ku n kawan2 yang dah bergelar BAPA..Happy Father's Day!!! Jadi lah bapa yang bertanggungjawab dan disegani anak2... ;)

Dan terakhir dan teristimewa, sama2 kita sedekahkan AL-FATIHAH untuk arwah ayah ibu...semoga arwah tenang di sana dan berada di kalangan org2 yang beriman..Ameen...

0 comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails
 
Powered By Blogger

Great Morning ©  Copyright by JOURNAL of LIFE | Template by Blogger Templates | Blog Trick at Blog-HowToTricks